אין ספק שהקורונה הביאה איתה המון שינויים שהשפיעו על הנוף העסקי. בתי עסק קטנים כגדולים מצאו את עצמם נאלצים להילחם בתשומת הלב של הקהל בדיגיטל. לא מעט חברות נכנסו לתהליך דיגיטציה מאוד מהיר - הקימו אתרים, עמודי נחיתה, עמודי פייסבוק ונאלצו להכיר שפה ומושגים חדשים כמו: יוזרים, חשיפות, יוניקים, KPI ואפילו אוטומציה.
פייסבוק הבינו את הפוטנציאל ופעלו מהר. איך הם עשו זאת? קודם כל הם שאלו איך אפשר לעזור לעסק פיזי שאין לו אתר שיקדם אותו בצורה הכי אידיאלית. במילים אחרות, איך ניתן לגרום לבעל העסק להסתמך על עמוד הפייסבוק לפני האתר שהוא מתכוון לייצר או להעלות, אם בכלל.
מכאן הם הקימו את הפיצ'ר tool החדש Store traffic - טראפיק לחנות. הרעיון של הקמפיין הוא לטרגט אוטומטית את הקהלים הנמצאים פיזית בקרבת מקום, להציג להם את המודעה ולאפשר להם לקבל מפה עם לחצן Get direction ישירות לבית העסק. איך זה קורה בפועל? עליכם להקים חנות בתוך פייסבוק תחת הפייסבוק ביזנס, להעלות טופס של פרטי החנות כמו כתובת, מיקוד, כינוי וכו'. בנוסף, תדאגו שאתם מייצרים מודעה ייחודית. היא יכולה להיות תמונה, קרוסלה או כל שתבחרו, אך היא לא יכולה להיות מודעה קיימת (נכון לבדיקתנו האחרונה).
רוצים לקדם את העסק הפיזי שלכם טוב יותר?
תנו לנו לקדם לכם את הקמפיין הבא! בואו נדבר >>
Comments