top of page
חיפוש

בלאק פריידי 2021 או 2022

עודכן: 14 בדצמ׳ 2021

בין אתם אנשים של חורף או לא, אין אחד שלא מחכה לחודש נובמבר בו מתקיים הנחות בלאק פריידי - היום המהווה את יריית הפתיחה הרשמית של עונת השופינג האמריקאית לקראת חג המולד.

אבל האמת היא שאפשר לחגוג BLACK FRIDAY גם באפריל 2022 או בנובמבר 2021, כל עוד המבצעים מספיק חזקים וההנחה שוברת שוק. הרי מה המשתמשים שלנו באמת רוצים כשהם פונים לעולם השופינג או האיקומרס? ברור שהנחות. העיקר לקבל את המחיר הכי טוב על המוצר שהם הכי רוצים ולא בהכרח צריכים.

איפה הכל התחיל? ארץ הולדתו של "יום שישי השחור" הוא בארה"ב והוא חל ביום שישי מיד לאחר חג ההודיה. בשנים האחרונות הפך הבלאק פריידי באופן רשמי ליום קניות בינלאומי המציע הנחות משמעותיות בכל העולם. מדובר ביום בו נשברים שיאי המכירות הגדולים ביותר בארה"ב בשל המחירים הנמוכים על מגוון מוצרים - מוצרי חשמל, מוצרי תינוקות, גאדג'טים, פריטי אופנה ועוד.

חנויות רבות בארץ ובעולם בוחרות להשתתף בחג הקניות הבינלאומי ומאפשרות לקהל הקונים ליהנות ממחירים של פעם אחת בשנה - במחירי Black Friday! אין ולא קיימת תחרות למחירים הנמוכים הנרשמים בחודש נובמבר, ומדובר בעלייה של פי 3 עד 5 במכירות.

כאנשי שיווק דיגיטלי איפה אתם נכנסים לתמונה ומה עליכם לקחת בחשבון?

  1. השקיעו בשיווק - עליכם להבין שכל שקל שאתם משקיעים בשיווק דיגיטלי, שווה לכם הרבה יותר בתקופה זו.

  2. הצעות מחיר - יש סיכוי שמבחינתכם אתם תתנו את ההנחה הכי טובה שלכם, אך העלות אצל המתחרה נמוכה עוד יותר, מה שעלול ליצור משבר אמון עם הלקוח - במיוחד בתקופת קמפיינים.

  3. קשי להתבלט - קחו בחשבון שאתם הולכים להתחרות גם עם עסקים קטנים, בינוניים וגדולים. ישנם חברות שפתחו מחלקות של מוצרים שמעולם לא מכרו רק לטובת חודשים אלה.

  4. הקלקות איכותיות - עלויות CPC הן מאוד גבוהות, ולכן הצמדו לנתוני ה-ROI שלכם. אמנם כל הקלקה עולה יותר, ונקבל פחות הקלקות לעומת העלויות ששילמנו בעבר, אך מנגד כל הקלקה תהיה איכותית גדל.


רוצים לשמוע עוד טיפים שיהפכו לכם את הבלאק פריידי להצלחה?

תנו לנו לקדם לכם את הקמפיין הבא! בואו נדבר >>

14 צפיות0 תגובות

댓글


bottom of page