תשלח לי את הפיקסל בבקשה. יש לעמוד הזה פיקסל? הפיקסל מחובר? יש לכם פיקסל פייסבוק? יש הטמעה של פיקסל? למה הפיקסל לא עובד!?
אם גם אתם נתקלתם בשאלות האלו, הגיע הזמן שנתעמק בהן.
אז מה המשמעות של פיקסל בתכלס?
לאפשר צביעה של הקהל
לתת לנו דאטה (מידע) על הקמפיינים.
לצבוע ולקלוע
קמפיין ללא פיקסל, לא משנה אם בפייסבוק, גוגל או טאבולה, פשוט יעבוד פחות טוב. הקמפיינים לא יוכלו ללמוד את ההצלחות והכשלונות (כן כן, הם בעצמם), ובינתיים הכסף שהושקע עלול ללכת לטימיון, היות והם יסתמכו רק על מזל וטרגוטים מוצלחים.
ברגע שיש לנו צביעה של הקהל בעזרת הפיקסל, יש לנו גם אפשרות לטרגט אותו. תחשבו שברגע שהמשתמש נכנס לעמוד שלנו, אנחנו מיד יודעים זאת ואז יכולים להציע לו פרסומים בפיד בפייסבוק - מקרה קלאסי של רימרקטינג.
כך תוכלו לדאטה
כמה מתסכל ללכת בעיניים עצומות ולא לראות? זה בדיוק מה שקורה כשאין לנו פיקסל.
רוצים לדעת מי נכנס לאתר שלכם ולאיזה עמוד? מי הקליק על מה ולמה? למה הוסיפו לסל ולא רכשו? כל המידע הזה בנוי מפיקסל שתחתיו יושבים איוונטים.
ברגע שאנחנו צוברים דאטה, אנחנו יודעים הרבה יותר על הקהל שלנו, איפה בדיוק נקודות השבירה, כיצד לשפר, וכך להגביר הצלחות.
לאחר שיש בידינו את המידע, נוכל להציע פופ-אפ (אל תשימו בלי סיבה), פרומו קוד, ולהשתמש בכלים נוספים לשיפור ההמרה.
אז לסיכום, מה זה פיקסל בשורה התחתונה? אלו כמה שורות קוד שחובה לשים בצורה מסודרת מאחורי הקלעים של עמודי האתר.
נשמע הכרחי ופשוט נכון? אז למה זה לא שם? תשאלו את עצמכם.
אפשר גם אותי.
רוצים לשמוע טיפים נוספים שישדרגו לכם את הפיקסלים? תנו לנו לקדם לכם את הקמפיין הבא! בואו נדבר >>
Comments