top of page
חיפוש

כתבה של סטארגט בישראל היום: מוכרחים להמשיך לשווק: למה חשוב להשקיע בשיווק בדיגיטל בעתות משבר?

העסק נפגע בגלל מלחמה או משבר? שיווק דיגיטלי חכם יכול לא רק להציל אותו אלא גם לגרום לו לשגשג

בעלי עסקים גדולים כקטנים מוצאים את עצמם מתמודדים עם משבר חסר תקדים שלא ידעו כמותו מאז משבר הקורונה בשנת 2020. מצד אחד קיימת מלחמה ברקע ויש קושי לפרסם, מצד שני חייבים להרים את העסק על הרגליים. “גם אם כלפי חוץ נדמה שהכל קופא, הפעילות העסקית בזירה הדיגיטלית חייבת להמשיך תוך כדי אדפטציה למצב” מסביר שי זלוואס מומחה לשיווק דיגיטלי ומנכ”ל חברת סטארגט לשיווק בדיגיטל.


מה היית ממליץ לבעלי עסקים שמרגישים שהם צריכים לצמצם הוצאות, ולהפחית בפעילות אבל גם מפחדים שהעסק יפסיד?

צריך לזכור שלא משנה כמה קשה עכשיו, כל משבר בסוף חולף. זה לא אומר שמפסיקים הכל ומחכים שהוא יחלוף אלא פועלים יחד איתו בשילוב המסרים הנכונים. דווקא שהתחרות היא דלה זו הזדמנות לפרסם וכך גם לבלוט יותר. בנוסף, הרבה פעמים ברגע שאנו מורידים את הרגל מהגז, המתחרים שלנו מודעים לזה. ולא רק שהמתחרים רואים שיש פחות פרסומים, הם גם יכולים למדוד זאת בכלי ניתוח במערכות פרסום שונות.

לצפייה בכתבה בישראל היום, לחצו כאן.



4 צפיות0 תגובות

Comments


bottom of page